Wat als je kind niet hoeft te blijven zitten?
Een heel jaar overdoen omdat het op een paar vakken minder gaat? Dat kost tijd en zelfvertrouwen.
Wij helpen daar waar het nodig is. Zo kan je kind gewoon doorgroeien, zonder het label 'blijven zitten'.
Op mijn vorige school zou ik blijven zitten op Engels en wiskunde. Hier kreeg ik extra begeleiding en kon ik gewoon door.



